28 Ekim 2009 Çarşamba

Taps / Yeşilköy *DYsince1985*

Havanın oldukça sıcak hatta mevsim normallerine göre yüksek olduğu, şaka şaka, mevsim normallerinden konuya dönüyorum hemen. Hava çok sıcak olduğu için soğuk bir bira enfes olacakken, Radmard'ın Taps'ı merak ediyor olmasından dolayı tercih ettik Taps'ı.

Hoşgitmedik galiba, pek kimse sallamadı bizi. Masayı seçip oturduk, arsız mıyız ne? Önce zorlu bir mönü bekleme süreci, daha sonra tercih yapıp sipariş alınması için bekleme süreci, ardından mönüde yazan 20'den fazla bira çeşidinden sadece 6 tanesinin olduğunu öğrenip yeni bir tercih yapma sürecinin ardından siparişlerimizi beklemeye başladık. Gelen biralardan 1 tanesi bizim seçtiğimiz bira değildi. Kalmamış, ondan dolayı başka bir bira getirmişler. Bize soruldu mu peki? Hayır. Bardağa koyulmuş getirildi. İsminde " Brewery " tanımı geçen bir mekanda, bira çeşidi bulamayıp, garson beylerin tercihlerine göre bira getirilmesi komik mi, ironik mi bilemiyorum.

Yemek fiyatları oldukça pahalı. Değer mi değmez mi, deneyerek karar verilebilir ancak bira çeşidi olmamasının üzerine o derece kötü bir hizmete rastlayınca deneyesim gelmedi, yalan olmasın aç değildim tabii bir de.

Garson arkadaşlar yorulmasınlar, onlara zahmet olsun diye pos cihazını biz alıp bardakları biz mi kaldırsak diye düşünmedim değil. Kirli bardaktan hiç bahsetmeyeceğim.

Taps'ın hizmet kalitesini kesinlikle kayda değer bulmadım. Ancak içtiğim bir kadeh " Bohemian Pilsner " kesinlikle yumuşak içimli ve lezzetliydi. Tekrar içmek istediğim bir tat. Ancak bu derece kötü bir hizmetin üzerine Taps'a tekrar gitmek istediğimi sanmıyorum.

Yine de Bohemian Pilsner güzel bir deneyimdi. Taps benim gözümde bundan fazlası değil.

Afiyet olsun.

*DYsince1985*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder